page_head_bg

nutizie

U diossidu di cloru (ClO2) hè un gasu giallu-verde cun un odore simile à u cloru cun ottime capacità di distribuzione, penetrazione è sterilizazione per via di a so natura gassosa. Ancu se u diossidu di cloru hà u cloru in u so nome, e so pruprietà sò assai diverse, assai cum'è u diossidu di carbonu hè diversu da u carbonu elementale. U diossidu di cloru hè statu ricunnisciutu cum'è disinfettante dapoi u principiu di u 1900 è hè statu appruvatu da l'Agenzia di Prutezzione Ambientale di i Stati Uniti (EPA) è da l'Alimentazione è Drug Administration di i Stati Uniti (FDA) per parechje applicazioni. Hè statu dimustratu efficace cum'è un spettru largu, anti-infiammatorio, bactericida, fungicida, è agente virucida, oltre à un deodorizante, è ancu capace di inattivà i beta-lattamichi è di distrughje sia i pinworms sia i so ovi.

Ancu se u diossidu di cloru hà "cloru" in u so nome, a so chimica hè radicalmente diversa da quella di u cloru. Quandu reagisce cù altre sostanze, hè più debule è più selettivu, permettendu ch'ellu sia un sterilizatore più efficiente è efficace. Per esempiu, ùn reagisce micca cù ammoniaca o a maiò parte di cumposti organichi. U diossidu di cloru ossida i prudutti piuttostu chè di clorinalli, dunque à u cuntrariu di u cloru, u diossidu di cloru ùn pruducerà micca cumposti organichi indesiderabili ambientali chì cuntenenu cloru. U diossidu di cloru hè ancu un gasu giallu-verde visibile chì li permette di esse misuratu in tempu reale cù dispositivi fotometrici.

U diossidu di cloru hè largamente adupratu cum'è antimicrobicu è cum'è agente ossidante in l'acqua potabile, l'acqua di prucessu di pollame, piscine, è preparazioni di lavu in bocca. Hè adupratu per sanificà frutti è ligumi è ancu attrezzature per a trasfurmazione di alimenti è bevande è ampiamente adupratu in laboratori di ricerca in scienze di a vita. Hè ancu impiegatu in l'industria sanitaria per decontaminà camere, passthroughs, isolatori è ancu cum'è sterilizante per a sterilizazione di i prudutti è di i cumpunenti. Hè ancu ampiamente adupratu per sbiancà, deodorizà è disintossicà una larga varietà di materiali, cumprese cellulosa, polpa di carta, farina, pelle, grassi è olii, è tessili.


Tempu di posta: Dic-03-2020