page_head_bg

nutizie

HEBEI FIZA TECHNOLOGY CO., LTD hè un fabbricante chimicu integratu è fornitore. Semu specializati in a produzzione è l'esportazione di chimichi chì sò aduprati per una vasta gamma di applicazioni in l'alimentu, fertilizante, alimentariu, campi di trattamentu industriale è d'acqua, cume cloritu di sodiu, polvere di diossidu di cloru, compressa di diossidu di cloru, gel di diossidu di cloru, cloru granulatu diossidu, nitratu di piombu, acidu sulfamicu, carbonatu di bariu, carbonatu di stronziu, nitratu di bariu, crisoliu di analisi di u focu, cupel di analisi di u focu, U nostru impegnu per a conformità regulatorie è un vastu prucessu di qualificazione di produttu / fornimentu danu à i nostri clienti fiducia chì i prudutti chì cumpranu soddisfanu hà bisognu cunzistenti. HEBEI FIZA TECHNOLOGY CO si concentra nantu à soddisfà i bisogni di i nostri clienti, dendu un cuntributu pusitivu à a nostra comunità è prutegge l'ambiente. A so volta furnisce opportunità per u sviluppu è successu continuu per i chimichi è ancu per i nostri clienti.

A nostra sucietà hà assai filiali è basi di produzzione in tuttu u paese, pussedendu tecniche di produzzione mature di chimichi organichi è squadre d'elite per a produzzione. A nostra sucietà hè ancu impegnata in l'industria chimica per parechji anni, è u volumu di esportazione stà sempre in prima linea di l'industria. Avà a cumpagnia hà ottinutu una grande prestazione cummerciale è hà guadagnatu alta reputazione di l'industria.

Avemu avanzatu apparecchiature di produzione è tecnulugia, metudi di prova perfetti è sistema di assicuranza di qualità, più di u 80% di i nostri prudutti sò esportati in Europa, USA, Sudamerica, Mediu Oriente, Sud-Est Asiaticu, ecc.

"Cuntrolla a qualità cuntrullendu bè ogni passu, Migliurà u serviziu servendu bè tutti i clienti" hè a nostra prisenza à longu andà è impegnu. Ùn furnemu micca solu tutti i prudutti cunnessi, ma ancu cù u megliu prezzu, tecnicu avanzatu è u megliu serviziu per uttene a vostra fiducia.

Speremu sinceramente di cooperà cun voi, per custruisce una bona relazione di sviluppu cumunu è prosperità! Sì avete qualchì bisognu di beni chimichi, per piacè ùn esitate micca à cuntattateci!


Tempu di posta: Dic-03-2020